czwartek, 14 czerwca 2012

Dostrzec piękno w szarości

Zdjęcie wydaje się mi mało atrakcyjne, bo brakuje w nim światła. Wiem,  że gdyby było zrobione w piękny dzień moglibyśmy się nim zachwycić. Tak wyglądają często nasze dni szczególnie kiedy za oknem pogoda jak dzisiaj. A do zrobienia mamy takie mało istotne rzeczy które jednak też trzeba zrobić. Jednak kiedy myślę o tej fotografii to rozwesela mnie świadomość że nie byłem tam wtedy sam w tym miejscu. W sercu czuję wdzięczność za relacje z bliskimi którzy tam byli. Kiedy myślę o mojej relacji z Bogiem, szczególnie w taki szary dzień jak dzisiaj, pociesza mnie świadomość że On jest ze mną i troszczy się o mnie. Przez te myśli pozwalam Mu wpuścić promień słońca, który rozjaśnia otaczającą szarość i wlewa  nadzieję w moje serce. Relacja z Nim pozwala zachować inny obraz dzisiejszego dnia, a dobra relacja z bliskimi też jest lekarstwem na szarość.  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz