piątek, 8 marca 2013

Prośba o modlitwę

Rozmawialiśmy dziś po raz kolejny z osobą odpowiedzialną za akcję prezent pod choinkę na Ukrainie.
Prosimy o modlitwę o to by we władzach Ukrainy znalazł się ktoś kto wpłynie na decyzję aby wydano paczki dzieciom. To nie tylko nasze paczki utknęły w Urzędach Celnych, ale paczki wielu organizacji i kościołów ciągle są w magazynach i nie trafiły do odbiorców. Nie pomagają pisma tamtejszych kościołów i organizacji. Mam wrażenie że to takie "olbrzymy" o których pisałem wcześniej w poście na ten temat. Ale wierzę, że Bóg jest mocniejszy i może dokonać cudu. Może kiedy zewrzemy szeregi modlitewne.... Nosimy z żoną tą sprawę na sercu już od momentu wyjazdu tira z Polski, przedkładamy w modlitwie Panu... i zastanawiamy się czego przez to doświadczenie Bóg chce nas nauczyć.

2 komentarze:

  1. Dziś oglądałam program o głodnych i niedojadających dzieciach. I tak czytając ten post pomyślałam sobie; 'a może Bóg chce nam powiedzieć, że my też mamy potrzebujące dzieci? Może nimi powinniśmy się zająć?' W listopadzie też zrobiłam paczkę. Ale myślę, że jeszcze więcej frajdy da nam paczuszka dla dzieci w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anja to jest niestety zawsze dylemat, kogo wybrać. Ale różnorodność świata jest taka, że jedni wybierają Polaków, inni Ukraińców i dobrze. Tylko szkoda, że przez beton totalitarnych systemów ciężko się przebić. Tylko jak się poddamy, to kto się do nich przebije?

      Usuń