poniedziałek, 2 marca 2015

o gniewie w Hołdunowie

1,03,2015 Hołdunów Temat o Gniewie.

Wczoraj na nabożeństwie byliśmy w sąsiedniej parafii. Byliśmy mile zaskoczeni jak mnie więcej 80% uczestników spotkaliśmy za chwilę w salce pad kościołem. Mimo że ten sam temat co w innych miejscach zawsze się modlimy żeby Bóg nas prowadził Bo On zna potrzeby słuchaczy. I tym razem jakoś tak poszło bardziej w kierunku tego jak co nasi rodzice robili ze swoim gniewem i jakie wzorce nam zostawili. Ale też mówiliśmy o tym, że to jak my sobie dajemy radę z gniewem może podcinać skrzydła naszych dzieci lub je uskrzydlać. Na konie podeszła do mnie taka dziewczynka i zaskoczyła mnie, ale widziałem że nawet dzieci na swój sposób słuchały tego co mówiliśmy. Czym więcej mówimy na ten temat to coraz bardziej widzę mądrość słów z Listu do Efezjan 4:26  Gniewajcie się, lecz nie grzeszcie; niech słońce nie zachodzi nad gniewem waszym, Nie oszukujmy się ze się nie gniewamy ale uczmy się coś z gniewem robić kiedy go odczuwamy. Bo gdy zaczniemy go dłużej trzymać w sobie to on łatwo może przejąć kontrolę nad nami.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz