niedziela, 11 października 2015

7 Diecezjalne Śniadanie w Świętochłowicach











7 Diecezjalne śniadanie dla kobiet mamy za sobą.  Tym razem temat: Jesteś bohaterką! Dziś ogromnie się cieszę, choć kilka najbliższych współpracowniczek wczoraj stale mówiło do mnie: uśmiechnij się. Czułam że jestem zmęczona, skupiona (bardziej chyba na trudnościach i przeciwnościach, tym co do zrobienia, niż tym co się udało do 5 rano 10 października 2015 roku zrealizować).  Ale dziś .... jestem pod wrażeniem działania Pana Boga. Tyle kobiet! Znakomici goście! Z bliska i z daleka diecezji katowickiej. Bardzo dobre jedzenie, (między innymi 15 kg sałatki ziemniaczanej, 17 kg kiełbasy, 80 jajek, 5 kg wędlin, 6 kg serów i 6 kg owoców a o bajkowe ciasta zadbały same uczestniczki). Niesamowicie głęboki wykład Ewy Olenckiej i fantastyczny śpiew Marty Cieńciały sprawiły że obecne na sali osoby były ogromnie wzruszone. W parafialnej sali w Świętochłowicach było nas prawie 150 osób, (majstersztykiem było ułożenie stołów w czwartek przed wielkim dniem). A po spotkaniu można było zaopatrzyć się w literaturę, muzykę i kalendarze oferowane przez stoisko Księgarni Warto z Cieszyna. Niestety ze smutkiem muszę przyznać że dla wielu pań nie starczyło miejsca, ta sprawa także powodowała u mnie brak uśmiechu. Mam jednak nadzieję, że znajdziemy rozwiązanie do "śniadania" w roku 2016. A co do tego spotkania - jestem przekonana że każda z uczestniczek śniadania wyjechała ze Świętochłowic z przekonaniem: Jestem bohaterką!    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz