środa, 8 kwietnia 2020

Kobiece grupki przez telefon

W poniedziałek jedna grupka, a we wtorek druga. Różne kobiety, w różnym wieku i z różnych miejscowości. Różne też tematy. W poniedziałek "Niepodzielone serce", we wtorek Chulda z 2 księgi Kronik. Co ciekawe, dla mnie oba te tematy miały dużo wspólnego. Ważne było dla mnie zastanowienie się jaki jest stan mojego serca? Czemu poświęcam czas? Co jest dla mnie najważniejsze? Wniosek: Bóg + coś, nie daje szczęśliwego rozwiązania. A Chulda i król Jozjasz, no właśnie, serce oddane Bogu w 100% i czytamy w Biblii o niesamowitych konsekwencjach. To był bardzo dobry czas rozważania Bożego Słowa, ale też umacniania relacji między nami kobietami. Pytanie, które sobie postawiłam: czy moje serce w 100% należy do Boga?  A panie z 2 grupki odkryły, że możemy być współczesnymi Chuldami jeżeli tylko skoncentrujemy się na Bogu, a nie na tym co przeraża i odbiera pokój. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz