czwartek, 25 października 2012

Godzina biblijna w Domu Sióstr w Dzięgielowie

Wczoraj miałem przywilej poprowadzenia społeczności wśród sióstr diakonis. Rozważaliśmy tekst z Ewangelii Marka 1,1-8. Mimo tego że już w kilku grupach mówiliśmy na ten temat to zawsze nowe elementy dostrzegam w tym tekście. Wczoraj skupiliśmy się na tym aniele posłanym do ludzi. W pierwszym momencie myślimy o skrzydłach i białych szatach. A przecież tym posłańcem jest Jan Chrzciciel człowiek z krwi i kości. To powoduje zadumę i dla mnie zaraz przywołuje sytuację kiedy właśnie w Dzięgielowie siedziałem na murku koło kaplicy i podszedł do mnie taki człowiek - anioł który zaczął rozmawiać ze mną. Był mną zainteresowany, słuchał mnie, potem rozmawialiśmy na temat mojej relacji z Bogiem. To był początek mojej drogi do Boga. Jestem do dziś wdzięczny Bogu, że posłał tego człowieka. Druga myśl to czy my dajemy się posłać i odczuć radość z tego, że możemy być użytecznym narzędziem w Jego ręku. Wspólne modlitwy i potem jeszcze świadectwa sióstr o posłańcach którzy mieli wpływ na ich życie sprawiły, że ze wzruszeniem opuszczaliśmy z żoną to szczególne miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz