środa, 12 grudnia 2012

Brak wieści

Niestety nie mamy informacji czy tir dojechał. Miał być dziś na miejscu. A odprawa celna też się oddala, bo ciągle nie ma odpowiedzi z Kijowa. W poniedziałek prowadziłem spotkanie w Czerwionce na temat fragmentu z Ewangelii Jana Jana 16:25-33. Wydawał się taki mało istotny na pierwszy rzut oka. ale kiedy tak zastanawialiśmy się nad jego kontekstem i tym co Jezus w nim przekazuje, to zmieniłem zdanie. Zastanawialiśmy się o jaki dzień chodzi i o co w takim szczególnym dniu warto prosić. Doszliśmy do tego, że wszystko inne jak prośba by być w wieczności z Nim nie ma znaczenia. Bo wszystko inne i tak przeminie.
i słowa którymi kończy się ten fragment : To powiedziałem wam, abyście we mnie pokój mieli. Na świecie ucisk mieć będziecie, ale ufajcie, Ja zwyciężyłem świat. Słowa te są taką zachętą której wszyscy potrzebujemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz