czwartek, 7 listopada 2019

Wdowa z Sarepty w Bytomiu Miechowicach

Poniedziałek, 28 październik 2019 spotkanie Koła Pań. Tym razem bohaterką spotkania jest nie tylko Wdowa z Sarepty z I Królewskiej 17,1-24 ale także my, współczesne kobiety. Zadałyśmy sobie między innymi takie pytania: Gdybym to ja usłyszała słowa Eliasza proszące o wodę i coś do jedzenia w sytuacji podobnej do tamtej, jak bym się zachowała? Jak w ogóle zachowuję się w trudnych sytuacjach? Czy się modlę o dobrą decyzję, czy rozważam za i przeciw, czy wierzę Bogu? A jak sytuacja rozwija się nie po mojej myśli, czy pytam Pana Boga: czego chcesz mnie Panie przez to doświadczenie nauczyć? No i ważnym było także zmierzenie się z pytaniem jakie jest moje prawdziwe bogactwo? Wszystkie przy okazji odkryłyśmy wiersze z ewangelii Mateusza 6,33-34. Ale najtrudniejsze zostało na zadanie domowe: Jakie jest moje wyznanie wiary? Także ja muszę sobie odpowiedzieć na to pytanie, i już się nie mogę doczekać listopadowego spotkania by powrócić do tego zadania
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz