czwartek, 26 lipca 2012

Zmagania z przeciwnościami.

Czasami czujemy się kiepsko i świat widzimy jak na obrazku. Przeciwności mnożą się same. Czas do wyjazdu się kurczy, a w naszym samochodzie popsuła się pompa paliwa. We wtorek udało mi się kupić używaną w Jasienicy koło Bielska. Wczoraj wymieniałem i okazuje się,  że jest niesprawna. I znowu wycieczka do Jasiennicy z reklamacją. w rekompensacie dostałem nową pompę w cenie używanej i to było takie światełko. Od wczoraj mam ból w kręgosłupie co ogranicza moją sprawność, a Mariolkę bierze jakieś przeziębienie. Ciągle nie najlepiej czuje się mama Marioli a my jutro mamy jechać na 10 dni na Ukrainę. Dlatego prosimy o wasze wsparcie w modlitwie o Bożą ochronę. Abyśmy mimo tych kłód pod nogami mogli widzieć ostry obraz tego do czego jesteśmy posłani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz