środa, 16 stycznia 2013

Koło pań w Białej

Dzisiaj miałam przywilej poprowadzenia spotkania Koła Pań w Białej. Temat który wybrałam na to spotkanie to "Powołanie". Rozmawiałyśmy o ludziach powołanych w Starym i Nowym Testamencie do jakiegoś zadania. Szczególnie natomiast skupiłyśmy się na Piotrze, na jego spotkaniu z Panem Jezusem, pierwszym powołaniu i później po prawie trzech latach "poszerzonym" powołaniu. Rozmawiałyśmy o przywilejach ale i nakazach dla powołanych. Na koniec zastanawiałyśmy się nad własnym powołaniem, mówiłyśmy o tym, że nie tylko duchowni, nauczyciele i lekarze są powołani, ale tak naprawdę każda z nas. Pozostałyśmy z pytaniem: jakie ja zlecenie otrzymałam od mojego Pana? To pytanie także dla mnie ma ogromne znaczenie, pytanie i oczywiście odpowiedź. Modlę się: Panie zechcesz potwierdzić to powołanie? A może poszerzasz granice? A może zlecasz mi nowe zadanie?   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz