poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Niedziela pełna emocji

Wczorajszy dzień minął wyjątkowo szybko. Wieczorem kładąc się do łóżka mieliśmy za co dziękować Bogu. Piękny słoneczny ranek w Dzięgielowie, gdzie miałem kazanie. Temat rozmowy Piotra z Jezusem był szczególnie dla mnie cenny, bo poświęciłem wiele czasu aby przemyśleć cały kontekst tej rozmowy. Odkryciem było dla mnie to, że i zdradzający i zdradzony człowiek czuje się ze swoimi emocjami strasznie i Jezus uczy mnie, że warto się przełamać i mimo wszystko wyciągnąć rękę do Boga i bliźniego aby nie dać się zniewolić. Później czas z rodzeństwem i wspólne dziękowanie Bogu za naszych rodziców i za to, że uczyli nas wiary i pielęgnowania relacji. Teraz już tylko pozostaje praktyczny sprawdzian który przyniesie życie. Wieczorem mieliśmy jeszcze grupkę na Skype i omawialiśmy historię kobiety która miała krwotok i dotknęła się Jezusa. Zastanawialiśmy się co miał w sobie ten dotyk, który ją uzdrowił, bo przecież wielu się dotykało Jezusa i nie jest napisane że byli uzdrowieni. Rozmawialiśmy też w tym kontekście o modlitwie o siebie nawzajem, abyśmy wzmacniali się nawzajem w wierze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz