niedziela, 7 października 2012

Przygotowanie do spotkań biblijnych

Wczorajsze popołudnie Mariola spędziła na przygotowaniu do szkółek niedzielnych w Kobielicach a ja byłem na przygotowaniu do godzin biblijnych w Dzięgielowie. Jest to dobry czas kiedy bardziej doświadczeni bracia dzielą się swoimi przemyśleniami na temat tekstu który jest omawiany w wielu miejscach przez najbliższe dwa tygodnie. Tym razem omawiany fragment był z 1 Piotra 1,3-9  Są tam niesamowite słowa, które ukazują to wszystko co Bóg uczynił dla nas. Z drugiej strony Piotr pisze o tym że jesteśmy ciągle "próbowani" czyli sprawdzani jaki jest nasz stan. Nie ma się co obrażać wszystko jest to dla naszego dobra. Ale mnie tym razem zastanowiły słowa wersetów 8 i 9 które brzmią: "Tego miłujecie, chociaż go nie widzieliście, wierzycie w niego, choć go teraz nie widzicie, i weselicie się radością niewysłowioną i chwalebną, osiągając cel wiary, zbawienie dusz". Słowa te są mi tak bliskie bo każdego dnia zmagam się z tym, że chociaż Go nie widzę to jednak On jest i mnie widzi. Uczę się Go miłować choć Go nie widzę, czuję Jego troskę i Jego miłość w tym co dla mnie uczynił. Mogę tę miłość wyrażać kochając drugiego człowieka. Oj, nie jest to wcale łatwe. A jednak jaką to ma wagę, skoro Piotr dalej mówi, że to pozwala osiągnąć cel wiary! Wydaje się to takie proste, a jednak my sami wymyślamy sobie zadania i cele, które chcemy realizować i brakuje nam czasu i energii na to, co jest najważniejsze.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz