sobota, 11 stycznia 2014

Festiwal Nadziei Warszawa 14/15 VI 2014

Trzy dni spędzone na szkoleniu w Warszawie były taka zachętą, że coś się dzieje w naszym kraju pozytywnego. Ponad dwustu przedstawicieli różnych kościołów chrześcijańskich spotkało się w jednym miejscu by wspólnie zaangażować się w organizację ewangelizacji. Po mojej lewej stronie siedzieli katolicy, a po prawej ewangeliczni chrześcijanie. Dzięki Bogu że dla dobrej sprawy potrafimy zrobić coś razem. A wszystko to z powodu Ewangelizacji która ma mieć miejsce w Warszawie w dniach 14-15 czerwca. Zaproszeni  są wszyscy którzy mają chęć posłuchać Bożego słowa zwiastowanego przez Franklina Grahama ze Stowarzyszenia Billego Grahamaa. W Polsce inicjatywa nazywa się Festiwal Nadziei. Myślę, że będzie na ten temat więcej informacji wkrótce. Zapraszam na stronę: www.festiwalnadziei.pl

A wczorajszy wieczór spędziliśmy rozważając tekst z 1 listu do Tesaloniczan 5,23-28.  Tekst ten niesie dużo optymizmu i było to dobre podsumowanie wczorajszego dnia. Pełnego dowodów Bożej wierności. Zaczęło się od jednego z urzędów w którym myślałem, że po raz kolejny zostanę odesłany z kwitkiem gdy nagle z sąsiedniego biura wyszedł sąsiad i podał mi ręka na przywitanie. Wyszedłem z tego biura i miałem wszystko załatwione. Mogłem dziękować Bogu za Jego cud. Później mieliśmy bardzo zaskakujące spotkanie, gdzie znów Pan Bóg zadziwił nas pozytywnymi informacjami dotyczącymi naszej parafii. I wieczorem ten tekst mówiący : Wierny jest ten, który was powołuje; On też tego dokona. Dzięki Bogu z Jego obietnice i że mamy przywilej widzieć jak są aktualne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz